ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ 2 КЛАС (З 13.04.2021 р.)

                                          Четвер 06.05.2021

Читання. Українська мова
Тема уроку: Спонукальні речення. Пісні-заклички
Підручник с.79-80
Зошит з друкованою основою с.46-47

Вітаю на уроці української мови та читання! Сьогодні на тебе чекають цікаві завдання, пізнавальні та повчальні відео, нові та корисні знання!

Давайте налаштуємося на гарну роботу!

Прочитай загадку! Відгадай!
Які слова допомогли знайти відгадку?

Досліджуємо речення: здогадайся, хто міг би так сказати?

Запиши дату заняття та каліграфічну хвилинку! До якої частини мови відносяться ці слова?

Познайомтеся з темою та завданнями уроку!

Ознайомтеся з визначенням про спонукальне речення.

Працюємо з підручником на с. 78. 
Визначте спонукальне речення та виконайте перевірку вправи!

Час виконати свою улюблену рухливу вправу!
   
Переглянь цікаве відео обряду, як раніше закликали весну. 
Переходь за посиланням: Заклички весни

Досліджуємо усну народну творчість. 
Знайомимося з новим поняттям "Заклички"

Виконуємо вправу 5 на с. 80. 
Знайди спонукальне речення і спиши його.

Прочитай виразно заклички. 
Проінтонуй виразно спонукальні речення.

Виконай вправу "ПОПС"

Час відпочити! 
Виконай веселу руханку Фізкультхвилинка

Закріплюємо вивчений матеріал. 
Виконуємо вправу 2 на с. 79 - виписуємо спонукальні речення, 
підкреслюємо слова  - назви дій. 

Виконуємо вправу 3 на с. 79 - перетворюємо
 розповідні речення на спонукальні. Виконай перевірку.

Працюємо усно! Виконуємо вправу 4 на с. 79-80. 
Доповніть діалог

 Закріплюємо свої знання. 
Працюємо в зошиті з друкованою основою.
Вправа 3 на с. 46 - перетворюємо розповідні речення у спонукальні.

Підводимо підсумок уроку. Закінчи речення.

Обери лист, відкрий його та продовж речення!

Домашні тренувальні вправи!
Дякую за роботу на онлайн-уроці!

Математика
Тема уроку: Знайомимося з математичними виразами: добуток і частка
Підручник с. 109

Вітаю на уроці математики! Працюй уважно та зосереджено! Бажаю успіхів на уроці!

 Налаштуймося на плідну роботу на уроці!

Виконаємо усний рахунок!

Зроби перевірку!

Запиши дату заняття і каліграфічну хвилинку.


Запиши математичний диктант!

Виконай перевірку.

Виконай руханку!

Ознайомся з правилом "Добуток. Значення добутку"
 
Ознайомся з правилом "Частка. Значення частки"

Виконай завдання 3 на с.109. 
Прочитай вирази кількома способами за зразком. 




Виконай завдання 4 на с. 109
Знайди значення виразів у кожному стовпчику. Що спільного
 в діях додавання і множення? віднімання і ділення? 
Яке число - більше чи менше_ одержано в результаті?

Рефлексія. Оберіть ту цеглинку Лего, яка відповідає настрою після уроку!
Дякую за роботу на уроці!

       Середа 28.04.2021
ЯДС
Тема уроку: Тварини Нової Гвінеї
Підручник с. 111

Вітаю, мої любі дослідники! Пригадай, що ми вже вивчили про Острова Океанії. Переглянь відео Острови Океанії

Ми відправляємось до Нової Гвінеї. Після Гренландії - це другий по величині острів у світі! Ви
ознайомитеся з тваринним світом цього острова та дізнаєтеся багато цікавого! Перейдіть за посиланням та виконайте завдання уроку!Тварини Нової Гвінеї

                                                                                                                                                   Понеділок 26.04.2021

ЯДС
Тема уроку: Мова жестів
Підручник с. 109

Вітаю, мої любі дослідники! Сьогодні ти вивчиш нову для себе мову - -мову жестів! Переглянувши захоплюючі відео та виконавши цікаві завдання ти відкриєш для себе новий, незвіданний світ! Тож вперед, отримувати нові знання!
Переходь за посиланням та дивись матеріали до уроку: Мова жестів

Українська мова. Читання
Тема уроку: Питальні речення
Підручник с. 75
Зошит з друкованою основою с.41

Вітаю на уроці української мови! Працюй уважно та старанно! Бажаю успіхів! Сьогодні на уроці ми будемо більш детально працювати над питальними реченнями. 
Ознайомся з темою нашого уроку!

Відгадай загадку!

  Правильно! Це ведмідь. Склади асоціативний кущ - подумай, які слова ти можеш додати ще!

Працюємо в робочому зошиті! Запиши дату заняття та каліграфічну хвилинку. Склади усно речення зі словом "ведмідь"

Ознайомся із завданнями уроку!

Працюємо з підручником. Прочитай визначення та спробуй повторити його без допомоги підручника!

Вправа 1 с. 75 (усно). Досліджуємо речення.

Виконай будь-яку рухливу вправу!

Вправа 2 на с. 75. Удосконалюємо навички читання.
 Прочитай речення, наголошуючи на виділеному слові.

Вправа 3 на с. 75. Розвиваємо мовлення. 
Прочитай речення, наголошуючи всі слова по черзі. 
Попроси маму чит тата, братика чи сестричку 
виконати цю вправу разом!

Вправа 4 на с. 75. Розвиваємо мовлення. Прочитай речення, запиши до них запитання.
 Дай відповіді на записані запитання.

Закріплюємо вивчене на уроці! Працюємо в зошиті з друкованою основою - вправа 1 на с. 41
Спиши, правильно розставляючи розділові знаки.

Виконай вправу 2 на с. 41. 
Склади і запиши утворені речення.

Перейди за посиланням та виконай інтерактивне завдання!

Підведемо підсумок уроку. Дай відповіді на запитання!

Сподіваюся, тобі сподобався урок, а завдання були легкими та цікавими!
 Дякую за роботу на уроці!


                   П'ятниця 22.04.2021
ЯДС
Тема уроку: Найбільший кораловий риф
Підручник с. 108

Сьогодні ми будемо подорожувати найбільшим кораловим рифом! 
Де ж знаходиться Великий Бар'єрний риф? Простягнулося пречудове творіння природи більш ніж на 2900 км уздовж узбережжя Австралії (північний схід). Являє оноа собою найбільшу в світі коралову систему, найбільшу живу структуру на всій планеті. Розташоване це диво в Кораловому морі, простягнулося воно майже паралельно узбережжю штату Квінсленд.






    


Отже сьогодні ми дізнаємось, яким є найбільший кораловий риф! Переходь за посиланням, дивися цікаві відео та виконуй завдання! Великий Бар'єрний риф
Виконай творче завдання! Намалюй кораловий риф, яким ти його уявляєш. Сфотографуй роботу та надішли світлину мені в приватне повідомлення! Зробимо фотовиставку ваших чудових малюнків!

Математика
Тема уроку: Досліджуємо різницю кількох однакових чисел
Підручник с.104

Вітаю на уроці математики! Сьогодні ти познайомишся з новою арифметичною дією - ділення! Працюй старанно та уважно, бажаю успіхів на уроці!



Дай відповіді на усні запитання. Пригадай вивчений раніше матеріал!

Виконай усний рахунок!






Запиши дату заняття та каліграфічну хвилинку!

Виконай графічний диктант! 
Будь уважним(ою), щоб побачити яка фігура вийде наприкінці роботи.

Перевір свою роботу!

Працюємо з підручником! Виконай завдання 2 на с. 104
Потім перевір виконання завдання за запропонованим зразком!

Наступне завдання 3 на с. 104. Прочитай задачу та усно порахуй скільки дітей отримають цукерки. Запиши вираз, за допомогою якого ти дасиш відповідь на питання задачі.


Прокоментуй, як Маринка розв'язала задачу.


Виконай письмово завдання 5 на с.104. 
Знайди значення різниць та прокоментуй результати.

Оціни свою роботу на уроці!

Українська мова. Читання
Тема уроку: Самостійна робота. Повторення вивченого

Вітаю на уроці української мови та читання. Сьогодні ти працюватимеш самостійно, визначатимеш частини мови в реченні та ставитимеш питання до слів.
Працюй в робочому зошиті, виконуй завдання охайно, пиши каліграфічно. Бажаю успіхів у роботі!


Технології і дизайн
Тема уроку: Виготовлення аплікації "Підсніжник"
Обладнання: Кольоровий двосторонній папір зеленого та блакитного кольору, вата.

Любі другокланики! Настала весна! Пробудилася природа від зимового сну. Все оживає та радіє теплу та весняному сонечку. Найпершими прокинулися першоцвіти. Це квіти, як радують нас своєю красою найпершими. А які першоцвіти знаєш ти? Переглянь цікаве відео та запам'ятай назви першоцвітів!Першоцвіти
Сьогодні ми будемо виготовляти аплікацію "Підсніжник". Спершу подивись екологічну казку про цю чарівну першу квітку весни! "Як розквітає Підсніжник", екологічна казка

Не зривай першоцвітів! Нехай вони квітнуть, радують нас своєю ніжністю та тендітністю, наповнюють цей світ красою! Прочитай чудовий вірш про підсніжник та за бажанням вивчи його напам'ять!

У промінцях сонця ніжних
Край веселого струмка
Білий, росяний підсніжник
Раптом блиснув з-під листка.
Отакий малий неначе,
Ледь прокинувся зі сну,
Тихий-тихий, а одначе
Він приніс до нас весну.
автор Діана Безносенко

Зараз і у тебе вдома розквітне ця чарівна квітка! Вона буде особливою і тим, що ти зробиш її власноруч! Подивися уважно відео та виготови свою аплікацію Аплікація "Підсніжник"

Зроби світлину готової роботи та надішли мені. З нетерпінням чекаю на твою аплікацію!



       Середа 21.04.2021
ЯДС
Тема уроку: Острови Океанії. Мешканці Океанії.
Підручник с.106

Привіт! І знову нова Пригода!
Бажаю тобі багато сил та наполегливості. З
найомимось із мешканцями Океанії!

Переходь за посиланням, дивись цікаві та пізнавальні відео та виконуй завдання: Острови Океанії


Математика
Тема уроку: Закріплення та повторення вивченого матеріалу
Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми закріпимо та повторимо отримані знання. Тож працюйте уважно та старанно!
Запиши в робочому зошиті дату та каліграфічну хвилинку!
Перейди за посиланням та виконай математичний диктант. Запиши відповіді в зошит. Математичний диктант

Виконай обчислення усно.
Намалюй башту, в робочому зошиті, відповідно довідповідей виразів.
Пригадай взаємозв;язок додавання і віднімання.
Як виконати перевірку виразу на додавання? Розглянь зразок!


Виконай перевірку додавання відніманням письмово.


Виконай віднімання за зразком та доведи, що одержані результати є правильними.

Запам'ятай як перевіряти дії додавання і віднімання!

Настав час трішки відпочити. Виконай веселу руханку!

Знайди значення виразів письмово та виконай перевірку.
Вибери вираз, який є розв'язанням до задачі.
Розв'яжи задачу діями в робочий зошит.


Виконай самоперевірку.

Розділи задачу на 2 прості. Яку слід розв'язати першою?
Запиши коротку умову та розв'яжи задачу письмово.

Вислов своє враження від уроку.

Дякую за роботу!

Образотворче мистецтво
Тема уроку: Малювання ниткою
Обладнання: гуаш, листок А-4, нитка

Любі другокласники! Сьогодні ви будете виконувати надзвичайно цікаву роботу!
Ми зазвичай малюємо олівчиками, пензликами, фломайстерами. А чи малювали ви нитками? Ні?!
Тож саме час спробувати! Бо це дуже цікаве та захоплююче заняття. В результаті такої роботи у вас вийдуть кольорові малюнки дивної форми! Ви самі зможете пофантазувати, що ж це таке та придумати свого власного персонажа чи подію!
Готові? Тож вперед, до творчої та креативної роботи!

Зверни увагу! Фарба має бути не дуже густою, щоб можна було намочити в ній нашу ниточку. ТОму якщо твої фарби трішки підсохли, то розбав їх водичкою. Перейди за посиланням та подивися як виконувати роботу! Малювання ниткою
Зроби світлину виконаної роботи та надішли мені.
Чекаю на твій шедевр)))

        Вівторок 20.04.2021

Математика

Тема уроку: Діагностична робота з теми "Додавання і віднімання чиселе з переходом через розряд"

Вітаю, любі другокласники! Сьогодні ви будете виконувати діагностичну роботу з теми "Додавання і віднімання чисел з переходом через розряд". 

Будьте уважними та старанними! Виконуйте роботу каліграфічно та охайно! Працюйте зосереджено! Сподіваюся завдання діагностичної роботи будуть легкими та цікавими!

Ознайомся з правилами написання діагностичної роботи!

1. Діагностичну роботу пиши на двойному листочку в клітинку.

2. На першій сторінці підпиши роботу: відступи згори вниз 10 клітинок, на 11 клітинці підпиши роботу за зразком!


3. Відкрий листочок та напиши дату діагностичної роботи.

4. Обери будь-який варіант, обов'язково вкажи в роботі номер обраного варіанту "1 варіант" або "2 варіант" і виконай завдання свого варіанту.



Пропоную додаткове завдання з іменованими числами. 

Якщо ти не втомився(лась) та маєш бажання попрацювати з іменованими числами то виконай наступне завдання!
Обов'язково надішлими мені в приватне повідомлення фото виконаної роботи! Мені дуже цікаво побачити твій успіх!
    

                                        Понеділок 19.04.2021

ЯДС
Тема уроку: Екзотична Мексика
Підручник с.65

Сьогодні ми розпочинаємо нашу мандрівку і дізнаємося головні факти та особливості Мексики!) Переходь за посиланням та виконуй завдання уроку:
Головне про Мексику





Українська мова. Читання
Тема уроку: Види речень. Розвиток мовлення. 
Пишу смс-повідомлення
Підручник с.71-72
Зошит з друкованою основою с. 39

Вітаю на уроці української мови та читання! 
Ознайомся з темою нашого уроку!

Скажи, для чого потрібен телефон? Розглянь, які розділові знаки ставлять в кінці речень? 

Працюємо в робочому зошиті. Запиши дату заняття та каліграфічну хвилинку. З букв слова "повідомлення" утвори якомога більше інших слів.

Ознайомся із завданнями нашого уроку!

Досліджуємо речення. Прочитай кожне речення, зверни увагу на розділові знаки, які стоять в кінці кожного речення.

Працюємо з підручником! Розглянь визначення і схему! Запам'ятай!

Працюємо над вправою 1 на с. 71. Порівняй речення. Чим вони схожі і чим відрізняються?

Вправа 2 с.71 Визнач речення за метою висловлювання? 
Які з цих повідомлень усні, а які письмові?

Словникова робота. Прочитай визначення, що таке СМС.

Виконай вправу "ПОПС"

Прочитай правила написання смс-повідомлень. 
Запам'ятай їх та користуйся цими правила якщо відправляєш смс-повідомлення чи повідомленння у будь-якій групі у соціальній мережі!

Уважно прочитай смс-повідомлення. 
Знайди помилки та відредагуй їх.

Працюємо в зошиті з друкованою основою. Вправа 2 с. 39

Закріплюємо вивчений матеріал. 
Розглянь вправу 3 на с. 72 у підручнику. 
Напиши мені смс-повідомлення (можна повідомлення у месенджері або у вайбері), використовуючи ключові слова!

Аналізуємо та порівнюємо лист і смс-повідомлення за допомогою діаграми Вена.

Підведемо підсумок уроку. Продовж речення.

Наскільки важливі для тебе знання, отримані сьогодні на уроці. Обери відповідний варіант.
Дякую за роботу на уроці!


    Четвер 15.04.2021

Українська мова. Читання
Тема уроку: Службові слова, чи слова-помічники
Підручник с.67-68
Зошит з друкованою основою с. 36 

Вітаю на уроці української мови! Сьогодні ми продовжимо вчити прийменники та будемо читати комікси!


Повтори свої знання про службові слова! Перейди за посиланням та переглянь відео: 
Службові слова, їх роль у реченні

Прочитай комікс!

Дай відповіді на запитання!


Прочитай визначення про комікс!


Відкрий робочий зошит та запиши дату і каліграфічну хвилинку! 
Усно склади речення зі словом "комікс".


Прочитай завдання нашого уроку!

Починаємо досліджувати комікс!


Розглянь уважно малюнки та скажи, чи можна назвати цю серію малюнків коміксом? Чому?


Працюємо з підручником на с.68! 


Прочитай комікс із вправи 2 на с. 68.


Працюємо в зошиті з друкованою основою! 
Виправ деформований текст і запиши його в робочий зошит.


Пограємо у гру! Знайди предмети, які не відповідають заняттям хлопчика!


Виділи словосполучення зі службовими словами. 
Продовж історію!


Закріплюємо вивчений матеріал на уроці! 
Запиши, які справи ти робиш кожного дня!


Розвиваємо своє мовлення! 
Склади розповідь про те, куди мандрують діти!


Підведи підсумок уроку! Продовж незакінчені речення!


Який у тебе настрій після уроку? Обери смайлик, який відповідає твоєму настрою!


Ти молодчинка! Дякую за роботу на уроці!

Математика
Тема уроку: Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа.              Досліджуємо величини
Підручник с. 100

Вітаю, мої любі на уроці математики! Готові плідно та старанно працювати? Тож вперед, до нових знань!

Ознайомся з темою нашого уроку!

Мої побажання для роботи на уроці!


Виконай усний рахунок і обери цеглинку Лего з правильною відповіддю!







Молодчинка! Сподіваюся ти обирав(ла) цеглинки лише з правильними відповідями!

Запиши в робочому зошиті дату заняття та каліграфічну хвилинку!

Працюємо з підручником! Давай пригадаємо одиниці вимірювання поданих величин (завдання 1 с. 100).

Виконай веселу руханку та відпочинь! Переходь за писиланням: Руханка
 
Виконай завдання 2 письмово на с.100
Порівняй іменовані числа.



Працюємо над задачею 3 на с.100. Прочитай, добери короткий запис до задачі та склади план розв'язання!

Перевір чи правльно ти дібрав(ла)  короткий запис та розв'яжи задачу письмово.

Перевір розв'язання задачі!

Виконай веселу руханку та відпочинь! Переходь за писиланням: Руханка

Виконай самостійно тренувальні вправи! 
Обчисли вирази 4 на с. 100 зручним для тебе способом!

Оціни свою роботу на уроці!

Молодчинка! Сподіваюся урок для тебе був легким і ти добре впорався(лась) з усіма завданнями уроку!

Середа 14.04.2021  
ЯДС
Тема уроку: Індіанська культура
Підручник с.61
Сьогодні ми будемо досліджувати індіанську культуру!)
Переходь за посиланням та виконуй цікаві завдання! Бажаю успіхів! https://sites.google.com/view/vidavnytstvo-alaton/головне-про-північну-америку/індіанська-культура

Математика
Тема уроку: Додаємо і віднімаємо різними способами
Підручник с. 99

Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми пригадаємо всі способи додавання і віднімання чисел, будемо розв'язувати задачі та порівнювати математичні вирази зручним для тебе способом! 


Відкрий робочий зошит і запиши дату сьогоднішнього уроку. Усно розв'яжи задачі, а в зошит запиши лише відповіді. Потім виконай самоперевірку! Будь уважним(ою) та працюй старанно!





Молодчинка! Знаю, що в тебе все вийшло! Працюємо далі! Зроби розминку- виконай свої улюблені фізичні вправи!
Відкрий підручник на с. 99. Виконай завдання 1 - знайди значення виразів різними способами, а потім виконай самоперевірку!


Виконай обчислення виразів (завдання 2 на с. 99) зручним для тебе способом.

Зістав свої міркування із запропонованими варіантами обчислення.
 

Час відпочинку! Виконай веселу руханку! Переходь за посиланням: Руханка ХОМ'ЯЧКИ

Працюємо над задачею 3 на с.99. Добери короткий запис та поміркуй над планом розв'язання задачі!
Перевір правильність своїх міркувань!

Розв'яжи задачу та виконай самоперевірку!
Виконай завдання 4 на с.99 - порівняй математичні вирази зручним для тебе способом!
Виконай перевірку!

Молодчинка! Я знаю, що у тебе все вдалося! 
Оціни свою роботу на уроці, обравши відповідну цеглинку!


Українська мова. Читання
Тема уроку: Слова-помічники
Підручник с.65-67

Сьогодні на уроці української мови та читання ми познайомимося з новими словами, які називають "помічниками". Що ж це за слова, ти дізнаєшся, виконуючи цікаві врави!


Пропоную переглянути мультфільм "Де сховались кошенята" та познайомитися зі словами-помічниками! Переходь за посиланням: 🐈 Де сховалися кошенята? Вчимо прийменники з дітьми.

Прочитай правила на с. 65 у підручнику та запам'ятай, що таке прийменники!


Відкрий робочий зошит, запиши дату заняття та каліграфічну хвилинку! Усно з'єднай словосполучення за допомогою службових слів (прийменників).

Ознайомся із завданнями нашого уроку!

Виконай письмово вправу 3 на с.65. Запиши за зразком!

Виконай вправу 4 на с.66. Запиши за зразком!


Виконай перевірку вправи 4 на с.66!

Час відпочинку! Виконай веселу руханку!Руханка танець "Marshmallow Dance"

Працюємо далі! Знайомимося з віршем Олеся Орача "Хто де живе?"
Про що, на твою думку, буде йти мова у вірші? Спробуй передбачити це за назвою вірша!


Прочитай вірш на с. 66 у рідручника спочатку для себе, а потім для того, хто поруч біля тебе (для мами чи тата, братика чи сестрички. Можливо навіть твоєму домашньому улюбленцю буде цікаво послухати!!! Читай виразно, став правильно наголоси, звертай увагу на розділові знаки!

Виконай усно вправу 5 на с. 66.



Виконай вправу 6 на с. 66!

Склади УСНО сполучення слів за зразком!


Закріплюємо вивчене! Виконай самостійну роботу за зразком! Запиши свої 2-3 речення!

 Пограємо у гру! 
"Впіймай прийменник" - знайди його серед інших слів у вірші!


Підведемо підсумок уроку! Продовж речення!

Який у тебе настрій після уроку? 
Обери смайлик, оцінивши свою роботу на уроці!


Ти - молодчинка! Дякую за плідну і старанну роботу на уроці!









































Немає коментарів:

Дописати коментар