П'ятниця 22.01.21ЯДСТема уроку: Свята у Японії та КитаїПідручник с. 94
Сьогодні на уроці ми дізнаємося, як відзначають свята у Японії та Китаї. Зокрема, День дітей та Новий рік. Дивися матеріали уроку за посиланням Свята у Японії та Китаї
Математика
Тема уроку: Розв'язуємо складені задачі на знаходження третього доданка
Підручник с. 64
Ознайомся із задачами, на знаходження третього доданка, переглянувши відео-пояснення до теми: Математика 2 клас НУШ. Задачі на знаходження третього доданку
Запиши в робочому зошиті дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні - цифра "9".
Працюємо усно! Знайди невідомі доданки! Завдання 1 с. 64 (усно).
Завдання 2 с. 64 (задача 2 письмово)
Зістав задачі і добери короткий запис та схему до кожної задачі!
Розв'яжи задачу 2 письмово.
Обчисли вирази 3 с. 64 з коментарем (письмово)
Виконай перевірку!
Виконай завдання 4 на с. 64 самостійно. Скороти міркування, скориставшись схемами!
Українська мова. Читання
Тема уроку: Форма слова. Слова-помічники.
Їх роль в реченні
Підручник с. 94
Вітаю на уроці української мови! Сьогодні ти дізнаєшся які це "слова-помічники" та яка їх роль в реченні.
Переглянь цікаве та корисне відео про "слова-помічники" 2 клас. Українська мова. Слова-помічники (Службові частини мови. Прийменник)
Працюємо з правилом у підручнику на с. 94
Виконуємо завдання 1 у підручнику на с. 94
- Прочитайте слова записані речення. Що не так?
- Що треба зробити, щоб слова повязувалися у реченні
одне з одним?
- Що означає змінити форму слова?
- Змініть форму слова , перевірте себе за плашкою у
підручнику.
- Відредагуйте речення. Запишіть.
Виконуємо завдання 2 у
підручнику на с. 94.
Порівнюємо речення!
Спочатку з першим малюнком працюємо разом.
- Розглянь перший малюнок. Що відбувається? Чому?
- Прочитай речення під малюнком.
- Що не так. Чому?
- Які слова допомагають зв’язати слова в реченні.
- Спиши речення. Підкресли слова-помічники.
- Придумай своє речення про кота так, щоб використати
слово-помічник.
Працюємо в робочому зошиті і виконуємо завдання 3
на с. 94 у підручнику.
- Розглянь малюнок. Що відбувається?
- Знайди всіх кошенят. Розкажи, де вони сховалися.
- Склади речення та запишив робочий зошит.
- Підкресли слова помічники.
- Позначте закінчення у словах
- Працюй за зразком.
Виконай завдання самостійно в зошиті з друкованою основою!
Четвер 21.01.21
Українська мова. ЧитанняТема уроку: Форми слова. Споріднені словаПідручник с. 93 Вітаю на уроці української мови та читання! Сьогодні ти познайомишся з такими поняттями, як "форма слова" та "споріднені слова". Дізнаєшся, чим вони відрізняються один від одного та повправляєшся виконувати завдання з даної теми.
ФОРМИ СЛОВА – це одне і те саме слово, але з різними закінченнями: дім, дому, домі, домом або будинок,
будинку, будинках, будинків, будинком.Споріднені слова - це спільнокореневі слова зі схожим лексичним значенням. Наприклад: сніг, сніжинка, сніговик.Працюємо з підручником. Порівняй форму слова і споріднені слова (вспава 1 с. 93)Працюємо над вправою 2 на с. 93 усно. Поміркуй, чи правильно діти записали споріднені слова? Хто з дітей допустив помилку?Зараз ми прочитаємо вірш "Снігова казка" (вправа 3 с. 93), який написала Тамара Коломієць. Познайомся з авторкою вірша!
Прочитай вірш виразно! Розкажи, про що розповідається в ньому? Виконай письмове завдання: випиши з тексту споріднені слова до слів "казка" і "сніг" та визнач корінь у словах.Виконай перевірку вправи!
Виконай завдання для самоперевірки!
МатематикаТема уроку: Додаємо і віднімаємо числаПідручник с. 63
Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми будемо додавати та віднімати числа з переходом через розряд у межах 100.Запиши в робочому зошиті дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні - цифра "8"
Знайди значення сум за схемами! Завдання 2 с. 63
Знайди значення виразів письмово. Вирази 3 с. 63
Виконай перевірку!Настав час для відпочинку! Виконай руханку! https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14 Прокоментуй розв'язання за схемами. Завдання 4 с. 63
Знайди значення виразів 5 на с. 63 письмово!
Виконай перевірку!Дякую за роботу!
Середа 20.01.21ЯДСТема уроку: Подорож до Японії та Китаю. Країна, де сходить сонцеПідручник с. 95
Вітаю на уроці ЯДС!
Працюємо з підручником. Порівняй форму слова і споріднені слова (вспава 1 с. 93)
Працюємо над вправою 2 на с. 93 усно. Поміркуй, чи правильно діти записали споріднені слова? Хто з дітей допустив помилку?
Зараз ми прочитаємо вірш "Снігова казка" (вправа 3 с. 93), який написала Тамара Коломієць.
Познайомся з авторкою вірша!
Прочитай вірш виразно! Розкажи, про що розповідається в ньому?
Виконай письмове завдання: випиши з тексту споріднені слова до слів "казка" і "сніг" та визнач корінь у словах.
Виконай перевірку вправи!
Виконай завдання для самоперевірки!
Математика
Тема уроку: Додаємо і віднімаємо числа
Підручник с. 63
Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми будемо додавати та віднімати числа з переходом через розряд у межах 100.
Запиши в робочому зошиті дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні - цифра "8"
Знайди значення сум за схемами! Завдання 2 с. 63
Знайди значення виразів письмово. Вирази 3 с. 63
Виконай перевірку!
Настав час для відпочинку! Виконай руханку! https://www.youtube.com/watch?v=W2fHg0qGI14
Прокоментуй розв'язання за схемами. Завдання 4 с. 63
Знайди значення виразів 5 на с. 63 письмово!
Виконай перевірку!
Дякую за роботу!
ЯДС
Тема уроку: Подорож до Японії та Китаю. Країна, де сходить сонце
Підручник с. 95
Вітаю на уроці ЯДС!
Сьогодні ми познайомимось із новою країною Далекого Сходу - Японією! А також дізнаємось, чому її називають країною сонця, що сходить.
Дивися матеріал уроку, перейшовши за посиланням: Країна, де сходить сонце
Математика
Тема уроку: Перевіряємо свої досягнення
Підручник с. 62
Виконай завдання для закріплення даної теми.
Образотворче мистецтво
Тема уроку: Веселі восьминоги
Матеріали: кольоровий папір, клей, ножиці.
Познайомся із темою уроку Вступ
Пригадай інформацію про плоскі та об'ємні геометричні тіла https://video.novashkola.ua/2-klas/obrazotvorche-mistectvo-2-klas/urok-14/
Послухай про мистецтво паперопластики https://video.novashkola.ua/2-klas/obrazotvorche-mistectvo-2-klas/urok-14/
Порівнюємо форми об'ємних фігур https://video.novashkola.ua/2-klas/obrazotvorche-mistectvo-2-klas/urok-14/
Практична робота "Веселі восьминоги" https://video.novashkola.ua/2-klas/obrazotvorche-mistectvo-2-klas/urok-14/
Запитання для повторення https://video.novashkola.ua/2-klas/obrazotvorche-mistectvo-2-klas/urok-14/
Підсумок уроку. Виставка робіт https://video.novashkola.ua/2-klas/obrazotvorche-mistectvo-2-klas/urok-14/
Вівторок 19.01.21
Українська мова. ЧитанняТема: Будова слова. Корінь. Споріднені словаПідручник с. 89-90
Вітаю на уроці української мови! Сьогодні ми продовжимо вивчати з чого складається слово та потренуємося визначати корінь у словах. Давай пригадаємо, з яких частин, які ми вивчили, складається слово?Пригадай, що таке закінчення?Що таке основа слова?Що таке корінь слова?Які слова можна назвати спільнокореневими?Як визначити корінь у слові?
Прочитай уважно правило та пригадай, що таке корінь слова!
Запиши дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні літера "Пп"
Попрацюємо з підручником, закріплюємо навички визначення кореня у словах. Прочитай текст вправи 1 на с. 89 "Родинна вечеря". Прочитай слова, які містять орфограми або можуть бути незрозумілими.Яка головна думка цього тексту? А які традиції є у твоїй родині? Розкажи про них! Прочитай виразно текст!
Як ти вважаєш, який абзац зайвий у цьому тексті? Чому?Випиши з тексту споріднені слова та визнач корінь.
Виконай перевірку!
Працюємо з вправою 2 на с. 90Хто з дітей, на твою думку, правильно міркує? Зверни увагу на Кола Вена. Що в цих словах спільне, а що відрізняється?
Настав час для відпочинку! Виконай веселу руханку! https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s&t=2s&pbjreload=101 Виконаємо письмово вправу 3 на с. 90. Потрібно записати до поданих слів споріднені, користуючись підказками!
Виконай перевірку!Молодчинка! Я впевнена,закріпив(ла) знання з даної теми. Тепер ти вмієш визначати корінь у словах та визначати споріднені слова! Розгляянь пам'ятку та запам'ятай, що таке корінь та споріднені слова! Виконай завдання в друкованому робочому зошиті самостійно, щоб закріпити отримані знання!
МатематикаТема уроку: Розв'язуємо задачіПідручник с. 61
Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми продовжимо вправлятися у розв'язанні складених задач! Запиши дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні - цифра "2"
Мозковий штурмДавай пригадаємо, як називаються числа при додаванні?Як знайти невідомий доданок?Як називаються числа при відніманні?Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий від'ємник?Що таке периметр многокутника? Як знайти периметр многокутника?Якого десятку число 23? 38? 78? 12? 99? 56?Якою дією перевіряється дія додавання?
Працюємо з підручником. Виконуємо письмово вирази 1 на с. 61Працюємо над задачами! Завдання 2 на с. 61 (усно).Зміни текст кожної задачі так, щоб вона розв'язувалася виразом "11-7"Задачу на с. 61 розв'язуємо письмово! Прочитай уважно умову задачі та добери відповідний вираз до неї.Склади короткий запис задачі та порівняй його із запропонованим зразком!Запиши короткий запис та добери відповідний вираз до задачі! Запиши розв'язання задачі виразом.Порівняй свій вибір із запропонованим варіантом!Настав час для відпочинку! Виконай руханку! https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s&t=2s&pbjreload=101 Працюємо усно над задачею 4 на с. 61Поміркуй, яке запитання підходить, щоб розв'язком був вираз (44+22)-33?
Розв'яжи задачу усно, склавши план розв'язання!Порівняй свої міркування із запропонованим зразком!Молодчинка! Дякую за роботу!
Понеділок 16.01.21ЯДСТема уроку: Подорож до Японії та Китаю. Піднебесна імперіяПідручник с. 91
Українська мова. Читання
Тема: Будова слова. Корінь. Споріднені слова
Підручник с. 89-90
Вітаю на уроці української мови! Сьогодні ми продовжимо вивчати з чого складається слово та потренуємося визначати корінь у словах.
Давай пригадаємо, з яких частин, які ми вивчили, складається слово?
Пригадай, що таке закінчення?
Що таке основа слова?
Що таке корінь слова?
Які слова можна назвати спільнокореневими?
Як визначити корінь у слові?
Прочитай уважно правило та пригадай, що таке корінь слова!
Запиши дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні літера "Пп"
Попрацюємо з підручником, закріплюємо навички визначення кореня у словах.
Прочитай текст вправи 1 на с. 89 "Родинна вечеря". Прочитай слова, які містять орфограми або можуть бути незрозумілими.
Яка головна думка цього тексту? А які традиції є у твоїй родині? Розкажи про них! Прочитай виразно текст!
Як ти вважаєш, який абзац зайвий у цьому тексті? Чому?
Випиши з тексту споріднені слова та визнач корінь.
Виконай перевірку!
Працюємо з вправою 2 на с. 90
Хто з дітей, на твою думку, правильно міркує? Зверни увагу на Кола Вена. Що в цих словах спільне, а що відрізняється?
Настав час для відпочинку! Виконай веселу руханку! https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s&t=2s&pbjreload=101
Виконаємо письмово вправу 3 на с. 90. Потрібно записати до поданих слів споріднені, користуючись підказками!
Виконай перевірку!
Молодчинка! Я впевнена,закріпив(ла) знання з даної теми. Тепер ти вмієш визначати корінь у словах та визначати споріднені слова! Розгляянь пам'ятку та запам'ятай, що таке корінь та споріднені слова!
Виконай завдання в друкованому робочому зошиті самостійно, щоб закріпити отримані знання!Математика
Тема уроку: Розв'язуємо задачі
Підручник с. 61
Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми продовжимо вправлятися у розв'язанні складених задач!
Запиши дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні - цифра "2"
Мозковий штурм
Давай пригадаємо, як називаються числа при додаванні?
Як знайти невідомий доданок?
Як називаються числа при відніманні?
Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий від'ємник?
Що таке периметр многокутника? Як знайти периметр многокутника?
Якого десятку число 23? 38? 78? 12? 99? 56?
Якою дією перевіряється дія додавання?
Працюємо з підручником. Виконуємо письмово вирази 1 на с. 61
Працюємо над задачами! Завдання 2 на с. 61 (усно).
Зміни текст кожної задачі так, щоб вона розв'язувалася виразом "11-7"
Задачу на с. 61 розв'язуємо письмово! Прочитай уважно умову задачі та добери відповідний вираз до неї.
Склади короткий запис задачі та порівняй його із запропонованим зразком!
Запиши короткий запис та добери відповідний вираз до задачі! Запиши розв'язання задачі виразом.
Порівняй свій вибір із запропонованим варіантом!
Настав час для відпочинку! Виконай руханку! https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s&t=2s&pbjreload=101
Працюємо усно над задачею 4 на с. 61
Поміркуй, яке запитання підходить, щоб розв'язком був вираз (44+22)-33?Розв'яжи задачу усно, склавши план розв'язання!
Порівняй свої міркування із запропонованим зразком!
Молодчинка! Дякую за роботу!
Сьогодні ми починаємо нашу подорож і будемо досліджувати Китай.
Переходь за посиланням та дивися відео-урок з теми https://sites.google.com/view/2class-alaton/подорож-до-японії-та-китаю/піднебесна-імперія
Українська мова. ЧитанняТема: Будова слова. Корінь. Споріднені словаПідручник с. 86-87
Вітаю на уроці української мови! Сьогодні ти продовжиш вивчати, з чого складається слово і дізнаєшся, що таке "корінь слова". Переглянь відео-урок та дізнайся, що таке "корінь слова" Навчання онлайн. Українська мова. 2-й клас. Корінь слова
Отже, запам'ятай, що корінь слова - це головна частина слова!
Працюємо усно з підручником. Розглянь вправу 1 на с. 87. Яка частинка спільна в кожному слові? Чи можна їх назвати словами-родичами? Чому, поясни!
Працюємо письмово. Запиши в робочий зошит дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні - літера "Хх".
Працюємо письмово над вправою 2 на с. 87. Визнач корінь у словах. Пам'ятай, що корінь - це головна частина у слові!
Настав час трішки відпочити! Виконай веселу руханку! https://www.youtube.com/watch?v=4HRtxxo9HWU&t=1s
Продовжуємо закріплювати навичку визначати корінь у слові! Виконуємо письмово вправу 3 на с. 87.
Розглянь алгоритм визначення кореня у слові! Запам'ятай, як потрібно міркувати, щоб правильно визначити корінь слова!
Потренуйся усно визначити корінь у словах, переглянувши відео Спільнокореневі слова Корінь слова
П'ятниця 15.01.21ЯДСТема уроку: Повторення Тварини АзіїПідручник с. 85
Пригадай, що ти знаєш про Азію! Переглянь відео за посиланням! Континент Азія
Пригадай та повтори вивчене про мешканців Азії.
Переглянь відео та познайомся з дикими тваринами, які мешкають в Азії Дикі тварини Азії
Послухай голоси тварин Азії Голоси та звуки тварин Азії.
Творче завдання!Знайди цікаву інформацію про тварину, яка тобі найбільше сподобалася. Запиши відео, на якому ти розповідаєш цю інформацію та надішли мені в приватне повідомлення. Можеш намалювати малюнок цієї тваринки або зробити аплікацію!
МатематикаТема уроку: Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівнянняПідручник с. 60
Вітаю на уроці математики! Сьогодні працюємо над задачами, які містять відношення різницевого порівняння.
Запишіть дату. Каліграфічна хвилинка сьогодні цифра "3".
Пригадай, як називаються числа при додаванні? Як називаються числа при відніманні? Як знайти невідомий доданок? Як знайти невідоме зменшуване? Як знайти невідомий від'ємник? Що таке периметр многокутника та як його знайти?
Познайомся із простими задачами на різницеве порівняння Задачі на різницеве порівняння. Як розв'язувати задачі на різницеве порівняння
Усно опрацюй відео-урок з даної теми. Всі завдання виконуй усно, за потреби зупиняй відео-пояснення, щоб дати відповідь на питання. Математики 2 клас. Задачі, що містять відношення різницевого порівняння
Молодчинка! Далі працюємо з підручником. Виконай усно завдання 1 на с. 60
Прочитай задачі в завдання 2 на с. 60. Добери схеми до кожної задачі. Чим вони відрізняються?
Розв'яжи письмово другу задачу на с. 60
Настав час трішки відпочити. Виконай руханку!
Знайди значення виразів 3 на с. 60 і зроби перевірку.
Знайди значення виразів з дужками. Пригадай, що перша дія виконується в дужках, а далі по порядку!
Українська мова. ЧитанняТема: "Будова слова. Закінчення, основа"Підручник с. 83
Вітаю на уроці української мови та читання! Сьогодні ми будемо працювати над новою темою "Будова слова".Подивися пізнавальне відео та дізнайся з яких частин складається слово!
Запиши в робочий зошит дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні - літера "Цц".
Прочитай правило у підручнику на с. 83. Спробуй його переказати.
Працюємо усно над вправами 1 і 2 на с. 83 у підручнику.
Розглянь пам'ятку про те, як визначити основу слова і закінчення. Запам'ятай!
Подивися відео та усно визнач основу слова та закінчення!Визначаємо основу слова і закінчення
Потренуйся визначати основу слова та закінчення ! Виконуй запропоновані вправи усно!
Працюємо письмово! Виконай вправу 3 на с. 83.
Виконай письмово вправу 4 на с. 83
Технології і дизайнТема: Створення макету пандиМатеріали: ватні палички, кольоровий картон, клей, ножиці.
Сьогодні ми дізнаємося більше про великих панд і створимо макет панди зі звичайних ватних паличок. Переходь за посиланням та створи свою пандочку з ватних паличок! Не забувай про правила безпеки на уроці! Світлину своєї роботи надішли мені в приватне повідомлення!
Четвер 14.01.21Українська мова. ЧитанняТема уроку: "Слова, близькі за значенням. Слова, протилежні за значенням"Підручник с.78, 79, 80, 81.
Вітаю на уроці української мови та читання! Сьогодні ти познайомишся зі словами близькими та протилежними за значенням.
Познайомся зі словами, близькими за значеннями! Познайомся зі словами, протилежними за значенням Настав час виконати практичні завдання з даної теми. Відкрий робочий зошит та запиши дату заняття. Каліграфічна хвилинка сьогодні літера "Кк"Розглянь вправу 1 на с. 78. Прочитай та порівняй тексти.Виконай вправу письмово!
Зроби перевірку!
Працюємо усно над вправою 2 на с. 79! Утвори пари слів за зразком.
Час відпочити. Виконай веселу руханку! Руханка
Тренуємося визначати слова, протилежні за значенням! Розглянь вправу 2 на с. 80. Розподіли смайлики парами і запиши!
Працюємо усно! Прочитай завдання вправи 3 на с. 80.
Пропоную виконати завдання цікавого та пізнавального тренажера для кращого засвоєння теми.
Для того, щоб закріпити знання з вивченої теми виконай вправи для самостійного опрацювання (вправа4 с. 79; вправа 4 с. 80)Тема уроку: Перевіряємо додавання і відніманняПідручник с. 59
Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми пригадаємо зв'язок дії додавання і віднімання. Переглянь відео-урок і повтори знання про зв'язок дій додавання і віднімання. Всі завдання виконуй усно! За потреби зупиняй відео! 2 клас. Математика. Перевіряємо додавання і віднімання. Пригадай, як пов'язані дії додавання і віднімання? Додавання і віднімання - це взаємно обернені дії.Попрацюємо письмово! Запиши дату уроку, каліграфічна хвилинка сьогодні цифра "7".
Розглянь завдання 1 і 2 на с. 59. Виконай їх письмово в робочий зошит!
Знайдемо значення різниць усно! Завдання3 с. 59 (усно)
Попрацюємо над задачами. Завдання 5, задача 1 - працюємо усно. Склади короткий запис та розв'яжи задачу.
Порівняй своє розв'язання із запропонованим!
Завдання 5, задача 3 с. 59 - письмово. Уважно прочитай умову, подумай над коротким записом. Запиши умову задачі в робочий зошит. Усно склади план розв'язання. Запиши розв'язання задачі.
Зроби перевірку!
Для закріплення вивченого виконай завдання для самостійного опрацювання!
Середа 13.01.2021ЯДСТема уроку: Підкорюємо гірські вершини. Тварини АзіїПідручник с. 84-85
Вітаю на уроці ЯДС! Сьогодні ти продовжиш подорожувати загадковою Азією, підкориш гірські вершини та дізнаєшся про тварин, які мешкають в Азії. Переходь за посиланням та дивися цікаві відео-уроки!
Здійсни віртуальну мандрівку до найвищої гори у світі! Помилуйся цією надзвичайною красою! Гора Эверест
Переглянь пізнавальне віде про тварин, які мешкаютьв Азії! тварини Азії
МатематикаТема уроку: Досліджуємо задачі, які містять чотири ключових словаПідручник с. 58
Вітаю на уроці математики тебе - мій допитливий учню, а також тебе -моя кмітлива ученице! Відкрий робочий зошит, запиши дату заняття. Сьогодні каліграфічна хвилинка - це цифра "5". Пиши каліграфічно та старанно, а також не забувай про те, що під час письма потрібно сидіти рівненько, не нахилятися. Слідкуй щоб обидві твої руки лежали на письмовому столі, а ніжки стояли рівненько! Не нахиляйся низько над зошитом під час письма!Бажаю успіхів на уроці!
Ми продовжуємо працювати над складеними задачами!Розгляньте задачу 1 на с. 58
Який 1 спосіб розв'язання задачі? Подивися на короткий запис та склади свій план розв'язання.
Зістав свій план із запропонованим.
Подумай над розв'язанням задачі.Запиши розв'язання в зошит.
Поміркуй, як розв'язати цю задачу іншим способом. Зверни увагу на короткий запис!
Запропонуй свій план розв'язання задачі. Зістав свій план із запропонованим.
Запиши розв'язання задачі в робочий зошит.Перевір розв'язання.
Виконай самостійно завдання 3 на с. 58.
Образотворче мистецтвоТема уроку: Фантастичні образиМатеріали: білий або кольоровий двосторонній папір, фарби, пензлик для малювання.
Вітаю на уроці образотворчого мистецтва! Сьогодні ти створюватимеш фантастині, кольорові, дивовижні та яскраві образи. Цікаво? Тоді послухай вступ та ознайомся з темою уроку! Вступ до теми
Пропоную послухати цікаве відео про декоративні образи у мистецтві! Декоративний образ у мистецтвіПодивися на репродукції декоративних образів у мистецтві! Споглядання та аналіз репродукцій
Виконай практичну роботу "Фантастичні образи" за зразком! Практична робота "Фантастичні образи"
Перевір свої знання з цієї теми та дай відповіді на питання. За потреби став відео на паузу, щоб дати відповідь на питання! Питання
Переходь за посиланням, щоб підвести підсумок уроку!Підсумок уроку
Я впевнена, що у тебе вийшла чудова робота! Сподіваюся, ти отримав(ла) задоволення від уроку! Дякую за старанність!
Вівторок 12.01.2021Українська мова. ЧитанняТема уроку: ОмонімиПідручник с. 75Вітаю на уроці української мови! Сьогодні ми опрацьовуватимемо тему "Омоніми". Пропоную переглянути відео, щоб понайомитися з цими словами! Пригадай казку "Ріпка". Якщо ти її не бачив(ла) - переглянь за посиланням Ріпка казка українською мовою
Розглянь завдання вправи 1 на с. 75. Дай відповіді на запитання. Попрацюємо письмово! Виконай письмово вправу 2 на с. 75. Настав час для відпочинку! Виконай веселу руханку!
Закріпимо вивчений матеріал та виконаємо письмово вправу 3 на с. 75
Виконайте перевірку виконання вправи 3 на с. 75 Тема уроку: Досліджуємо задачі на знаходження різниціПідручник с. 57 Вітаю на уроці математики! Сьогодні ми навчимося розв'язувати задачі на знаходження різниці! Працюємо з підручником. Розглянь завдання 1 на с. 57. Яка із задач є складеною? Як її впізнати? Розв'яжи задачу усно! Порівняй задачу 2 із другою задачею вправи 1. Що змінилося? Чи вплине ця зміна на розв'язання? Розв'яжи цю задачу письмово.Настав час трішки відпочити! Виконай руханку! Новорічна руханка танець "New Year's Party" / Фізкультхвилинка
Уважно прочитай умову задачі 3, порівняй її із попередньою. Що змінилося? Перевір короткий запис задачі та розв'яжи її письмово!
Понеділок 11.01.2021ЯДСТема уроку: Головне про Азію. Рекорди АзіїНа цьому тижні ми будемо вивчати Азію. Ти дізнаєшся багато нового та цікавого! Але головне працювати уважно і зосереджено. Готовий? Тож вперед! Цікавої та пізнавальної мандрівки! Переходь за посиланням та подорожуй дивовижною Азією!
Читання. Українська моваТема року: Слова однозначні і багатозначніПідручник с. 73-74
Ми у своєму мовленні використовуємо безліч слів кожного дня. Але одні слова мають лише одне значення, а інші - декілька. Сьогодні на уроці ми дізнаємося про однозначні і багатозначні слова. Подивися на схему в підручнику на с. 73 та прочитай, які бувають слова.Уважно послухай відео. Після перегляду назви багатозначні слова, які ти запам'ятав(ла) або наведи свої приклади таких слів! Однозначні і багатозначні слова
Зверни увану на вправу 1 на с. 74. Поміркуй, чому діти подумали про різні подарунки? А тому, що слово "Коник" має кілька значень, це - багатозначне слово. Словом "Коник" називають декілька видів тварин.А зараз ми попрацюємо письмово в робочому зошиті.Напиши каліграфічну хвилинку літеру "Сс". Пригадай, як правильно пишеться ця літера!
Виконаємо письмово вправу 2 на с. 74.
Зверни увагу на орієнтовну перевірку вправи. Можливо, деякі слова співпали і ти теж їх написав(ла). Але якщо у тебе інші слова то виправляти не потрібно!Зверни увагу на слово "Махаон". Махаон - це комаха, один з найбільших метеликів в Європі. В Україні ця комаха занесена до Червоної Книги! Подивися відео про цю дивовижно-красиву комаху!
Ти зустів(ла) словосполучення "морський кіт".Морський кіт дістав свою назву, мабуть, тому, що свою жертву він чекає, притаївшись, мов кіт. Помітивши її, скат кидається із своєї засідки і, притиснувши жертву до ґрунту та накривши її своїм тілом, розправляється з нею. Другу назву — хвостокол — йому дали за те, що він б'є порушника свого спокою хвостом, озброєним колючкою. Це знаряддя тварина використовує тільки для оборони, а не для добування їжі. Подивися, як виглядає цей морський мешканець!
Настав час трішки відпочити! Виконай руханку!
Серед назв тварин ти напевно помітив(ла) слово "Лемур". Ця тварина вже відома тобі з уроків ЯДС, коли ми вивчали острів Мадагаскар. Подивися відео про цих дивовижних тварин та пригадай, чим вони особливі!
Прочитай речення із вправи 3 на с. 74. Подумай, які слова в кожному реченні можна замінити? Усно дай відповіді на питання та запиши змінені речення.
Перевір виконання вправи!
Попрацюємо із текстом! Прочитай текст вправи 4 на с. 74. Яка тема цього тексту? Які це ключові слова? Ключові слова - це ті слова, які називають про кого чи про що йдеться в тексті. Без ключових слів не зрозуміло про що чи про кого цей текст. Знайди такі слова і прочитай текст без них. Запиши в робочий зошит ключові слова з тексту.
Виконай перевірку вправи 4!Коник-стрибунець є головним персонажем багатьох казок, лічилок, потішок та віршів для дітей. Прослухайте вірш Леоніда Глібова "Коник-стрибунець" та охарактеризуйте поведінку головного героя вірша!
Ти сьогодні плідно та старанно попрацював(ла)! Молодчинка! Дякую за урок!
Середа 16.12.2020МатематикаТема уроку: Складені задачіРобота з карткою
Пропоную переглянути відео, у якому описується і пояснюється розв'язання складеної задачі. Пригадай!Складена задача
Пригадай алгоритм дій роботи над задачею!
Виконай завдання на картці в робочий зошит.
Вівторок 15.12.2020
Читання. Українська моваТема уроку: Перенос слів зі збігом приголосних. Вірш. Головна думкаПідручник с. 64-65
Сьогодні ти навчишся переносити слова зі збігом приголосних. Відкрий підручник на с. 64 і прочитай правило. Виконай письмово вправу 2 на с. 64 в робочий зошит.Прочитай вірш Олесі Мамчич "Котик пік оладки" та виконай письмово завдання.
Пригадай правила переносу слів, переглянувши відео: Правила переносу слів
МатематикаТема: Складені задачі. Ділимо складену задачу на простіПідручник с.51
Виконай математичний диктант в робочий зошит. За потреби зупиняй відео. Зверни увагу на порядок виконання дій у виразах із дужками. Математичний диктант
Прочитай задачу 1 на с. 51. Це складна чи проста задача? Чи можна одразу дати відповідь на запитання? Чому не можна? Розв'яжи задачу письмово.Обчисли вирази 2 на с. 51 письмово. Зверни увагу, що першою виконується дія в дужках.
Порівняй письмово вирази 5, обчислюючи їх зручним для тебе способом.П'ятниця 06.11.2020ЯДС
Тема уроку: Життя давніх єгиптян
Підручник с. 59
Сьогодні ми ознайомимось із повсякденним життям давніх єгиптян, їх одягом та аксесуарами і спробуємо виготовити комір, яким доповнювали своє вбрання заможні єгиптяни.
Я впевнена, що у тебе вийшла чудова робота!
Сподіваюся, ти отримав(ла) задоволення від уроку!
Дякую за старанність!
Прочитай вірш Олесі Мамчич "Котик пік оладки" та виконай письмово завдання.
Пригадай правила переносу слів, переглянувши відео: Правила переносу слів
Математика
Тема: Складені задачі. Ділимо складену задачу на прості
Підручник с.51
Виконай математичний диктант в робочий зошит. За потреби зупиняй відео. Зверни увагу на порядок виконання дій у виразах із дужками. Математичний диктант
Прочитай задачу 1 на с. 51.
Це складна чи проста задача?
Чи можна одразу дати відповідь на запитання?
Чому не можна?
Розв'яжи задачу письмово.
Обчисли вирази 2 на с. 51 письмово. Зверни увагу, що першою виконується дія в дужках.
Порівняй письмово вирази 5, обчислюючи їх зручним для тебе способом.
Матеріали уроку дивись за посиланням: стародавній-єгипет/життя-давніх-єгиптян
Українська мова. Читання
Тема уроку: Повторення вивченого. Перенос слів із рядка в рядок
1. Пригадай правила переносу слів із рядка в рядок
2. Виконай завдання на картці в робочий тоненький зошит.
Математика
Тема уроку: Повторення вивченого. Переставний закон додавання. Задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел.
1. Пригадай, що таке "Переставний закон додавання"
2. Виконай завдання на картці в робочий зошит
Технології і дизайн
Тема уроку: Виготовлення коміра та одягу давніх єгиптян.
Підручник ЯДС: с.59
Користуйся інструкцією в підручнику на с. 59 та матеріалами за посиланням: https://sites.google.com/view/2class-alaton/стародавній-єгипет/життя-давніх-єгиптян
Четвер 05.11.2020
Читання. Українська мова
Тема: Оповідання. Заголовок. "Добре, що сонечко сяє" В. Сухомлинський. Перенос слів із рядка в рядок
Підручник с.40-41
1. Робота з підручником на с. 40 Подивися, як переносили слова діти. Чи правильно вони це робили? Прочитай правило про перенос слів із рядка в рядок.
2. Прослухай відео про те, як правильно переносити слова: Склад. Правила переносу слів з рядка на рядок
3. Працюємо в робочому зошиті
4. Пишемо каліграфічну хвилинку. Літера "Яя". Пригадай як правильно писати цю літеру: Каліграфічна хвилинка Буква "Яя"
5. Виконай письмово вправу 2 на с. 41 в робочий зошит.
6. Поділи слова для переносу (вправа 2 на с. 41), користуючись підказками на таблиці:
7. Подивися на картку і визнач усно, хто з дітей правильно переніс слова, не допустивши помилок!
8. Прочитай оповідання та виконай всі завдання до нього (усні та письмові)
Можеш прослухати оповідання "Добре, що сонечко сяє" за посиланням: Аудіо-оповідання
Математика
Тема уроку: Використовуємо переставний закон додавання
Підручник с.30
1. Працюємо з підручником на с.30. Подумай, як зручніше виконувати додавання.
Перша група це вирази, в яких перший доданок менший, ніж другий.
Друга група це вирази, у яких перший доданок більший, ніж другий.
Зручніше додавати до більшого менше число, тобто коли перший доданок більший, а другий доданок менший.
Тому існує переставний закон додавання. Це означає, що при перестановці доданків сума не змінюється. А доцільно переставляти доданки так, щоб перший доданок був більший за другий. І саме переставний закон дозволяє це робити.
2. Розгляньте вирази на картці та запам'ятайте, що таке переставний закон додавання.
3. Поясни розв'зання за схемами та застосуй переставний закон додавання у наступних виразах.
4. Працюємо з підручником. Завдання 2 на с. 30. Обчисли письмово вирази, усно коментуючи розв'язання.
5. Обери правильний короткий запис задачі та розв'яжи задачу письмово.
Правильний короткий запис задачі:
Пригадай, який закон ми сьогодні вивчили? Що він означає? Коли доцільно його застосовувати?
Дякую за урок!
Середа 04.11.2020
ЯДС
Тема уроку: Медицина і побут у Стародавньому Єгипті
Підручник с.56-58
Привіт, друже! Сьогодні ми дізнаємось більше про те, що робили мешканці Стародавнього Єгипту, щоб зберегти здоров'я. Також ми поговоримо про те, як правильно доглядати за зубками у наш час.
Матеріали уроку дивіться за посиланням: Медицина і побут у Стародавньому Єгипті
Математика
Тема уроку: Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа
Підручник с. 29
1. Відкрий підручник на с. 29 та розглянь розв'язання виразів за схемами. Прокоментуй розв'язання.
2. Прослухай усне пояснення теми "Додавання з переходом через десяток" за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4F8FAuj8sBA
3. Попрацюй письмово в робочому зошиті! Виконай завдання 3 на с. 29
4. Прочитай задачу 4 на с. 29 та розв'яжи її письмово в робочий зошит.
5. Обчисли вирази 5 на с. 29 письмово в робочий зошит.
Образотворче мистецтво
Тема уроку: "Пластика малих форм. Створення іграшки "Котик-муркотик"
Обладнання: пластилін, дощечка, стеки
Наш урок складатиметься з декількох частин
1 частина - Вступ
2 частина - Пластика малих форм. Історія іграшки та її особливості
3 частина - Відомості про способи ліплення
4 частина - Особливості зовнішнього вигляду кошеняти
5 частина - Практична робота "Котик-муркотик"
6 частина - Питання
7 частина - Підсумки уроку
Олівець та фарба допоможуть тобі виконати всі частини уроку. Тому слухай уважно, дивися кожну частинку уроку. Матеріали уроку за посиланням:
https://video.novashkola.ua/2-klas/obrazotvorche-mistectvo-2-klas/urok-13/
Вівторок 03.11.2020
Читання. Українська моваТема уроку: Склад. Наголос. Абзац. План. Поділ слів на склади. Наголошені і ненаголошені складиПідручник с. 38-401. Приготуй тоненькі робочі зошити, гарний настрій і починаємо працювати! Відкрий зошит та запиши у зошиті число та "Дистанційна робота". Запишимо з вами словниковий диктант. Дивіться диктант на картці!
2. Зроби письмово в робочий зошит звуковий аналіз слова "Щука"
3. Виконай письмово вправу 1 на с. 38 у підручнику.
4. Перевір, чи правильно ти виконав(ла) завдання!
5. Прочитай текст вправи 2 на с. 38-39. Дай відповіді на питання.
6. Відпочинь та подивися цікаве відео про крокодила! Домашній зоопарк (крокодил)
7. Усно спробуй переказати текст. Напиши в робочому зошиті коротенький текс із 3-4 речень про свого домашнього улюбленця!
Математика
Тема уроку: Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел
Підручник: с. 28
1. Відкрий робочий зошит та запиши число та "Дистанційна робота"
Перейди за посиланням та виконай математичний диктант
https://www.youtube.com/watch?v=NaLghx-gUU8
2. Виконай усний рахунок!
4. Подивися на розв'язання задачі та прокометуй. Поясни короткий запис та умову задачі.
5. Виконай письмово завдання 3 на с. 28 (обчисли письмово всі вирази в тоненький робочий зошит).
Дякую за урок! Дякую за твою працю і старанність!
Понеділок 02.11.2020
Я досліджую світ.
Тема уроку: "Єгипет - інженерна цивілізація"
Наш літак приземлився в Єгипті! І сьогодні починається наша мандрівка цією країною. Ми відвідаємо видатні пам'ятки давньоєгипетської цивілізації та дізнаємось, що таке "інженерна споруда".
Читання. Українська мова
Тема уроку: "Склад. Наголос. Наголошені і ненаголошені склади"
Підручник с.36-38
1. Прочитай тему уроку та правило про те, що таке склад (підручник с. 36)
2. Прочитай уважно, які склади в слові є наголошеними, а які є ненаголошеними. Виконай практичне завдання.
3. Прочитай вірш на с. 37 та виконай завдання до вірша.4. Подивися цікаве та пізнавальне відео про черепаху. Сподіваюся, тобі сподобається.
Відео про черепаху
5. Поспівай веселу пісеньку Черепаха - Аха
6. Подивися на завдання 2 на с. 37. Чи правильно діти виконали завдання?
7. Виконай веселу руханку! Руханка танець "Monster Dance"
8. Виконай вправу 3 на с. 38 письмово у робочий зошит. Працюй уважно та старанно!
Наш урок закінчився! Ти молодчинка! Дякую, за твою старанність!
Немає коментарів:
Дописати коментар