Четвер 28.05.2020
Середа 27.05.2020
1. Ти вже добре вмієш писати всі літери української абетки. Але інколи плутаєшся в з'єднаннях. Тому пропоную тобі повторити, як правильно з'єднувати рукописні літери. Дивись уважно: З'єднання рукописних літер
2. Виконай завдання в робочий тоненький зошит.
Вівторок 26.05.2020
Понеділок 25.05.2020
П'ятниця 22.05.2020
Четвер 21.05.2020
Середа 20.05.2020
Вівторок 19.05.2020
Понеділок 18.05.2020
П'ятниця 15.05.2020
Середа 13.05.2020
Вівторок 12.05.2020
Навчання грамоти. Читання
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Головна думка. Характеристика героїв твору"
Посібник Швидкочитаночка, текст "Ляльки", с. 45-47
1. Прочитай виразно текст "Ляльки" на с. 45-47
2. Дай відповіді на питання після тексту та розфарбуй малюнок.
Сьогодні у нас останній урок в цьому навчальному році!
Далі довгоочікувані канікули!
Тому для тебе творче завдання: створи кольорову карту "Моє кольорове літо" і наклей туди картки, фото, роздруківки тих місць, де ти хочеш побувати! Можеш написати на карті побажання! І я впевнена, що всі твої мрії обов'язково здійсняться!
1. Прочитай виразно текст "Ляльки" на с. 45-47
2. Дай відповіді на питання після тексту та розфарбуй малюнок.
Сьогодні у нас останній урок в цьому навчальному році!
Далі довгоочікувані канікули!
Тому для тебе творче завдання: створи кольорову карту "Моє кольорове літо" і наклей туди картки, фото, роздруківки тих місць, де ти хочеш побувати! Можеш написати на карті побажання! І я впевнена, що всі твої мрії обов'язково здійсняться!
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Написання слів та речень з вивченими літерами. Складання розповіді "Мої літні канікули"
Попереду кольорове, веселе, яскраве літо! Ти заслуговуєш відпочинку, адже на дистанційному навчанні ти трудився(лась) і старанно працював(ла)!
Твоє завдання на сьогодні: склади невеличку розповідь
(3-4 речення) на тему "Мої літні канікули" і запиши її в зошит! Після розповіді намалюй малюнок. Так, так, прямо в робочому зошиті! Нехай кольорове літо розфарбує твої аркуші!
Фото розповіді з малюнком і карти "Моє кольорове літо" скинь мені у приватне повідомлення!
Я дуже хочу знати, про що ти мрієш!
Попереду кольорове, веселе, яскраве літо! Ти заслуговуєш відпочинку, адже на дистанційному навчанні ти трудився(лась) і старанно працював(ла)!
Твоє завдання на сьогодні: склади невеличку розповідь
(3-4 речення) на тему "Мої літні канікули" і запиши її в зошит! Після розповіді намалюй малюнок. Так, так, прямо в робочому зошиті! Нехай кольорове літо розфарбує твої аркуші!
Фото розповіді з малюнком і карти "Моє кольорове літо" скинь мені у приватне повідомлення!
Я дуже хочу знати, про що ти мрієш!
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Головна думка. Характеристика героїв твору"
Посібник Швидкочитаночка, текст "А Вітя сьогодні не прийшов", с. 41
1. Прочитай виразно текст "А Вітя сьогодні не прийшов" на с. 41 у посібнику Швидкочитаночка
2. Дай відповіді на запитання по змісту прочитаного.
3. Знайди в тексі опис очей дівчинки. Прочитай його.
4. Добери 2-3 пороівняння до об'єктів синього кольору. Почни так: "Сині, наче (як)..."
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Написання слів та речень з вивченими літерами"
2. Виконай завдання в робочий тоненький зошит.
Математика
Тема уроку: "Повторення та закріплення вивченого"
1. Сьогодні ти усно повторюватимеш та закріплюватимеш отримані знання.
Дивися уважно відео та усно виконуй завдання.
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Головна думка. Характеристика героїв твору"
Посібник Швидкочитаночка, текст "Окуляри", с. 39-40
1. Я знаю, що ти любиш відгадувати загадки! Отже, слухай уважно та проявляй свою кмітливість! Відгадай загадки, перейшовши за посиланням: Загадки для дітей.
2. Подивися мультфільм про образливі слова та зроби висновки! Мудрі казки. Образливі слова
3. Прочитай уважно текст "Окуляри" в посібнику Швидкочитаночка на с. 39-40
4. Дай відповіді на запитання по змісту прочитаного.
Проаналізуй поведінку Сергійка і дай відповіді на запитання!
Нехай це оповідання буде повчальним і ти завжди пам'ятатимеш, що ніколи не можна глузувати та насміхатися над іншими. Навіть жартома, не можна ображати людей, адже можна образливими словами ранити почуття інших людей!
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Написання слів та речень з вивченими літерами"
1. Пригадай свої знання про букви та звуки українського алфавіту! Все про звуки, звуковий аналіз слів. 1клас відеоурок.
2. Виконай завдання у робочий зошит. Працюй уважно та старанно!
Математика
Тема уроку: "Повторення вивченого. Додавання і віднімання чисел першої сотні"
1. Закріпи свої знання про нумерацію чисел першої сотні. Подивися відео-урок за посиланням: Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні
2. Виконай завдання в робочому зошиті.
Дякую тобі за старання і за твою працю! Ти молодчинка!
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Головна думка. Характеристика героїв твору"
Посібник Швидкочитаночка, текст "Доброта народжує сміливість", с. 38
1. Подивися мультфільм про білочку, перейшовши за посиланням: МУЛЬТИК ПРО БІЛОЧКУ - ЛІСОВІ ПРИГОДИ
2. Тобі сподобався мультфільм? Хто в ньому головний герой? Що ти знаєш про білочку? Розкажи!
3. Прочитай виразно текст "Доброта народжує сміливість"
4. Дай відповіді на запитання по змісту прочитаного.
5. Подумай і поясни, чому оповідання має таку назву?
6. Чи є утебе страхи? Як ти вважаєш, що могло б тобі допомогти їх подолати?
7. Подивися цікавий мультфільм Тітоньки Сови і зроби висновки! Дивися за посиланням: Мудрі казки тітоньки Сови - Страшилки
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Написання слів і речень з вивченими літерами"
1. Я знаю, що ти вже вивчив(ла) всі літери української абетки, але повторити ще раз не завадить! Подивися уважно відео та пригадай, як правильно писати всі літери: Абетка. Вивчаємо написання рукописних літер.
2. Виконай письмове завдання на повторення в робочий тоненький зошит.
Молодчинка! Сподіваюся, що завдання було легким! Дякую тобі за старанність!
Математика
Тема уроку: "Дистанційна робота. Повторення вивченого матеріалу"
Сьогодні ти виконуватимеш діагностичну роботу. Працювати тобі потрібно уважно і старанно. Слідкуй за інструкцією та виконуй завдання:
1. Приготуй двойний листочок в клітинку.
2. На першій сторінці (не розкриваючи листка) порахуйте 10 клітинок вниз і 5 клітинок з лівого боку, від згину листка. І на перетині цих клітинок підпиши листок за зразком:
Діагностична робота
з математики
учня (учениці) 1-В класу
Прізвище та ім'я
3. Розкрий листок і виконуй завдання, позначаючи їх так:
1. Завдання
2. Вирази
3. Задача
Кожне завдання пиши з нового рядка. Пам'ятай, що потрібно пропускати лише 1 клітинку. Велику літеру пиши не пропускаючи клітинки.
Бажаю успіхів! Працюй уважно та старанно. Виконану роботу сфотографуй ( і підпис, і сторінку з завданнями) і надішли мені у приватне повідомлення.
Чекаю на твою роботу! Сподіваюся, тобі було легко та цікаво! Дякую за твоє старання!
Матаматика
Тема уроку: "Закріплення та повторення вивченого"
1. Пригадай, що ти знаєш про таку одиницю вимірювання довжини, як "дециметр". Переглянь відео: Математика 1 клас. Досліджуємо одиницю вимірювання довжини "дециметр".
2. Сьогодні в тебе буде тільки робота на картці. Але працювати потрібно уважно та старанно. Тож приготуй тоненький робочий зошит і виконуй в ньому завдання. Бажаю успіхів!
Я впевнена, що ти легко впорався(лась) з усіма завданнями! Ти молодчинка! Дякую тобі за урок!
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Головна думка. Характеристика головного герою твору"
Посібник Швидкочитаночка, текст "Випадок у парку", с. 35
1. Прочитай мамі музичні віршики та доповни пропущені слова! Мамі читаємо,настрій піднімаємо!
2. Прочитай виразно текст "Випадок у парку" у посібнику Швидкочитаночка на с. 35 (читай не менше 3-х разів)
3. Дай відповіді на питання по змісту прочитаного.
4. Проаналізуй поведінку хлопців.
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Письмо слів і речень з вивченими літерами. Закріплення вивченого"
Ти вже багато чого навчиася(лась) і сьогодні ти повторюватимеш вивчене! Бажаю успіхів!
1. Пригадай, які звуки позначають букви "дж", "дз" і літера "щ". Подивися відео за посиланням: Вивчаємо буквосполучення -ДЖ- -ДЗ- та літеру Щ
2. Виконай розчитування з цими літерами: Дж і Дз. Розчитування.
Виконай завдання на картці в робочий зошит.
Молодчинка! Я вевнена, ти стався(лась) і був(була) уважним(ою). Дякую тобі за урок!
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Аналіз змісту твору. Головна думка твору"
Посібник Швидкочитаночка, текст "Пухнастий їжачок", с. 34
1.Сьогодні на уроці ми поговоримо про їжачків. А що ти знаєш про цю тваринку? Послухай цікаві факти про цю тваринку та збагати свої знання: Розповідь про їжачка
2. Прочитай текст "Пухнастий їжачок" у посібнику Швидкочитаночна на с. 34.
3. Дай відповіді на запитання по змісту тексту.
4. Подумай і скажи, навіщо їжачкові голки? Назви тварин, які використовують покриття свого тіла для захисту?
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Написання слів та речень з вивченими літерами"
1. Пригадай написання великої та малої літери "Її". Напиши каліграфічну хвилинку, рядочок літери "Її" Букви Ї ї
2. Виконай завдання в робочий тоненький зошит. Пиши охайно та старанно!
3. Придумай 3 речення зі словом "їжак". Вимов їх з різною інтонацією.
Молодчинка! Ти впорався(лась) із завданнями уроку!
Математика
Тема уроку: "Закріплення здобутих знань і вмінь. Робота на картці"
Сьогодні ти повториш те, що вже вивчив(ла) і закріпиш свої знання! Приготуй тоненький робочий зошит і виконай завдання на картці! Працюй уважно та старанно. Бажаю успіхів!
Завдання 1 підписуй "Завдання" (відрізки креслити простим олівчиком)
Завдання 2 підписуй "Вирази"
Завдання 3 підписуй "Задача"
Дякую тобі за роботу та за старанність!
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Головний герой твору. Аналіз змісту твору"
Посібник Швидкочитаночка, текст "М'яч", с. 33
1.Пригадай, який текст ти читав(ла) вчора?
Дай відповіді на питання.
2. Прочитай виразно текст "М'яч" у посібнику Швидкочитаночка на с. 32.
3. Дай відповіді на питання по змісту прочитаного!
4. Настав час виконати руханку!Фізкультура/руханка. Всеукраїнська школа онлайн
5. Поміркуй над поведінкою Віталія. Дай розгорнуті відповіді на наступні запитання.
6. Які висновки ти зробив(ла) після прочитаного тексту?
Я впевнена, що ти завжди дотримуєшся правил дорожнього руху і переходиш дорогу тільки у відведених для цього місцях. Завжди дбай про свою безпеку та будь уважним(ою)!
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Написання слів та речень з вивченими літерами"
Ти вже багато чого навчився(лась)! Ми будемо закріплювати отримані знання, виконуючи різні цікаві завдання!
1. Подивися уважно, які слова ти бачиш на хмаринці слів? Прочитай їх!
2. У якому з цих слів найбільше букв? Правильно, у слові "вишиванка".
3. Переглянь цікаве відео та збагати свої знання про традиційний одяг українців - вишиванку! Дітям про ВИШИВАНКУ.
4.Пропоню переглянути ще один пізнавальний мультфільм про вишиванку. Дивись за посиланням: Це наше і це твоє. Знана у всьому світі вишивка - наша!
5. Виконай завдання в тененький робочий зошит. Працюй уважно, охайно та старанно!
Прочитай цікаві факти про вишиванку!
Математика
Тема уроку: "Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні"
Підручник с. 121
Зошит з друкованою основою с. 51
1. Приготуй тоненький робочий зошит. У відео-уроці є усні завдання та математичний диктант. Ти маєш його записати. Працюй уважно та старанно. Переглянь уважно відео-урок за посиланням, виконуючи завдання усно та письмово: ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО НА ОСНОВІ СКЛАДУ ЧИСЕЛ ПЕРШОЇ СОТНІ
2. Закріпи свої знання, виконавши завдання 1 і 2 в друкованому зошиті на с. 51 (Можна виконати лише по 2 стовпчика виразів, третій за бажанням)
3. Твої пальчики втомилися, виконай гімнастику!Пальчикова гра "Завітала веснонька". Пальчикова гімнастика.
4. Виконай завдання 3 на с. 51 в друкованому зошиті. (Можна виконати 2 стовпчики виразів, третій за бажанням)
5. Розв'яжи задачу 4 на с. 51 в друкованому зошиті.
Я допоможу тобі з коротким записом задачі! Дивись картку!
6. Залишилося пройти онлайн-тест: Онлайн-тест з теми
ШАНОВНІ БАТЬКИ!
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Головний герой твору."
Посібник Швидкочитаночка, текст "Оцінка", с. 32
Вітаю тебе на уроці навчання грамоти! Бажаю отримати задоволення від уроку та наповнитися новии, корисними знаннями!
1. Виконаємо усно цікаве мовне завдання!
2. Чи вмієш ти правильно наголошувати слова? Я впевнена, що так! Але повторити не завадить! Прослухай лінгвістичну казочку про наголос за посиланням: Наголос. Лінгвістична казочка
3. Прочитай текст "Оцінка" в посібнику Швидкочитаночка на с. 32.
4. Ти читав(ла), напружував(ла) зір, тому варто провести розминку для оченят!Розминка для очей
5. Ти уважно читав(ла)? Давай перевіримо. Дай відповіді на питання!
6. Прочитай ще раз цей текст. Дотримуйся виразності, правильно наголошуй слова. Звертай увагу на розділові знаки.
Молодчинка! Переходимо до наступного уроку!
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Написання слів і речень з вивченими літерами. Діагностична робота. Списування"
1. Пригадай, як правильно з'єднувати прописні літери. Уважно переглянь відео!
2.Сьогодні ти писатимеш діагностичну роботу "Списування. Текст "Лелека". Приготуй двойний листочок в косу лінію (на ньому треба писати роботу) та ручку. Приготуйся працювати дуже старанно, охайно та каліграфічно.
Слухай уважно відео-пояснення. За потреби відео можна зупинити чи переглянути незрозумілий момент ще раз. Бажаю гарної роботи!Діагностична робота, 1 клас. Списування. Лелека
3. Роботу сфотографуй та надішли мені в приватне повідомлення. Я дуже хочу побачити твою роботу!
Математика
Тема уроку: "Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні"
Підручник с.120
Зошит з друкованою основою с. 50
1. Вітаю на уроці математики! Уважно прослухай відео-урок з теми. Відкрий підручник на с. 120 та слідкуй за поясненням:
2. Для кращого засвоєння теми послухай наступний відео-урок та усно давай відповіді на запитання: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел першої сотні
3. А тепер закріпи свої знання. Виконай завдання 1 і 2 на с. 50 в друкованому зошиті.
4. Час відпочити! Виконай руханку!Руханка "Курчатка"
5. Виконай завдання 3 на с. 50 в друкованому зошиті.
6. Розв'яжи задачу 4 на с.50. Але будь уважним(ою)! Тобі потрібно змінити запитання в задачі так, щоб вона розв'язувалася дією віднімання!
Подивися на опорну схему запису задачі на різницеве порівняння! Нагадую, що дужки потрібно ставити простим олівчиком!
7. Супер! Ти впорався(лась) з усіма завданнями уроку! Залишилося пройти онлайн-тест і закріпити свої знання: Онлайн-тест
Цікаві активності до Дня вишиванки 2020!
У 2020 році День вишиванки припадає на 21 травня. І ми не можемо пропустити цю подію! Тому для вас, любі учні, та для вас, мої креативні та творчі батьки, підготовлені цікаві активності! А саме:
1. Створена окрема група для святкування Дня вишиванки, де ми будемо розміщувати свої репортажі про відзначення Дня вишиванки у нашому класі.
2. Розроблені два види рамок для фото на ФБ. Пропоную поставити їх на своє фото профіля у Фейсбуці!
3. Я повідомлятиму Вас про конкурси та флешмоби і впевнена, що Ви їз задоволенням доєднаєтеся до них!
4. Найактивніші учасники отримають сертифікати!
А зараз увага! Завдання до Дня вишиванки 2020!
Хештеги до Дня вишиванки, які потрібно ставити під своїм постом:
#День_вишиванки2020_день_родоводу #РоменськаЗОШ11
Щоб встановити рамку Роменської ЗОШ 11 на свою автарку переходьте за наступним посиланням та встановлюйте! Автор рамки Elena Stebko або Людмила Бакай. Рамки за посиланням: Аватарки
З нетерпінням чекаю на ваші фото! Це неможливо пропустити, адже вишиванка - наш символ, етнічний бренд, перевірений історією!
Завершуємо навчальний рік цікаво та по-родинному, не гірше ніж ми провели з вами STEM-тиждень та Європейський тиждень!
Приєднуйтеся! Будемо святкувати разом!
Математика
Тема уроку: "Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка"
Підручник с. 119
Зошит з друкованою основою с. 49
Сьогодні ми будемо додавати і віднімати двоцифрові числа. Працюй уважно та старанно! Бажаю успіхів!
1.Переглянь відео-урок з даної теми, перейшовши за посиланням: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка
2.Приготуй тоненький робочий зошит. Слухай уважно відео-урок і виконуй завдання не тільки усно, а й письмово.
Переходь за посиланням і виконуй завдання: Додаємо і віднімаємо на основі складу чисел другого десятка
3.Закріпи свої знання, виконавши завдання 1 і 2 в друкованому зошиті на с. 49.
4.Виконай творче завдання 3 в друкованому зошиті на с.49
5.Виконай дії з іменованими числами. Завдання 4 с. 49
Молодчиночка! Ти виконав(ла) всі завдання уроку!
Вперед, виконувати завдання квесту!
Веб-квест "Welcome to Europe"
16 травня День Європи в Україні!
Ви майже дійшли до фінішу Web-квесту "Welcome to Europe"!
Впевнено можна стверджували, що ви збагатили свої знання, розширили кругозір та дізнались щось цікаве та незвичайне про країни Європи.
1.Ознайомся зі змістом квесту та з інформацією, розміщеною на сайті: Веб-квест
2.Подивися цікаві пізнавальні мультфілими про Європу та Євросоюз: Представництво Європейського Союзу в Україні
3.Розшир свої знання про Європейський Союз та дізнайся, як він працює, переглянувши відео: Як влаштований Європейський союз?
4.Тобі цікаво, яу вітаються у різних країнах світу? Подивися цікаве відео: Вітання на 20-ти мовах світу
Увага! Твоє завдання!
Четвер 14.05.2020
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Заголовок тексту. Головна думка"
Посібник Швидкочитаночка, текст "Прадавній інстинкт" с. 31
1.Проведемо цікаве розчитування, переходь за посиланням: Дж і Дз. Розчитування.
2.Прочитай виразно текст "Прадавній інстинкт" в посібнику Швидкочитаночка на с. 31.
3.Пройди тестуванням за змістом прочитаного до 14 травня до 18.00 Код доступу 733972
4.Поміркуй і дай відповідь на питання: яких свійських тварин або домашніх улюбленців, що раніше були дикими ти знаєш? Назви їх.
Дякую тобі за урок. Рухаємося далі!
Навчання грамоти. Українська мова.
Тема уроку: "Написання слів та речень з вивченими літерами. Списування тексту. Заголовок тексту"
Зошит з друкованою основою с. 62
1.Ти вже знаш, що приголосні бувають дзвінкими та глухими. Подивися відео-урок і пригадай ще раз, як звучать і вимовляються глухі та дзвінкі приголосні звуки: Алфавіт. Приголосні звуки. Дзвінкі та глухі приголосні
2.Прочитай текст про Софію і Тараса в друкованому зошиті на с. 62.
Придумай заголовок до нього. Запиши заголовок та спиши цей текст. Пиши старанно та каліграфічно.
3.Виконай веселу руханку!Руханка
Молодчинка! Ти виконав(ла) завдання уроку! Тепер настав час виконувати завдання квесту!
Веб-квест "Welcome to Europe"
1.Ознайомся зі змістом квесту та прочитай цікаві факти про Грецію та Англію. Переходь за посиланням: Веб-квест.
2.Для того, щоб побачити красу сонячної Грецію не обов'язково туди летіти. Можна переглянути цікаве відео та насолодитися сонцем та морем. Приємного перегляду!
3.Аристократична Англія! Овіяна легендами та традиціями, які англійці шанують і сьогодні! Мова цієї крани є міжнародною і її вивчають у всіх країнах світу! Пропоную здійснити онлайн-подорож цією чудовою країною! Дивися підбірку пізнавальних відео про Англію!
А тепер, увага! Завдання веб-квесту! Бажаю успіхів!
Навчання грамоти. Читання
Тема уроку: "Текст. Зголовок тексту. Головна думка"
Посібник Швидкочитаночка, текст "Кошеня"с. 30
1.Пригадай, що ти знаєш про букви та звуки, що їх позначають. Пройди онлайн-тестування до 14 травня до 19.00 год.
Код доступу 242395
Щоб пройти онлайн-тест перейдіть за посиланням: Онлайн-тест "Повторення вивченого про букви і звуки"
2. Прочитай виразно текст "Кошеня" в посібнику Швидкочитаночка на с. 30
3.Ти уважно читав(ла)? Зараз перевіримо! Пройди онлайн-тест за змістом прочитаного.Код доступу 946169
Тест маєш пройти до 14 травня до 19.00 год. Для виконання тесту перейди за посиланням: Онлайн-тест за текстом "Кошеня"
4. Твої оченята вже стомилися. Щоб виконати гімнастику для очей перейди за посиланням: Фізкультхвилинка для очей
5. Дай відповіді на запитання до прочитаного тексту:
Якими словами можна описати вчинок дівчинки?
Що могло відбуватися потім. ПОфантазуй та придумай кінцівку оповідання!
Навчання грамоти. Українська мова
Тема уроку: "Текст. Заголовок тексту. Написання слів та речень з вивченими літерами. Списування"
Зошит з друкованою основою с.62
1.Пригадай, як правильно з'єднувати рукописні літери. Відео за посиланням: З'єднання рукописних літер
2.Виконайте завдання на картці в робочий тоненький зошит.
3. Час відпочити вашим пальчикам. Виконайте пальчикову гімнастику, перейшовши за посиланням: Пальчикова гімнастика
4.Спиши текст про Мар'янку в друкованому зошиті на с. 62.
Добери до нього заголовок та запиши його.
Математика
Тема уроку: "Порівнюємо числа вмежах 100"
Підручник с. 118
Зошит з друкованою основою с. 48
1.Пригадай, як правильно писати цифри від 1 до 10. Напиши рядок цифр від 1 до 10 в робочий зошит. Пишемо цифри від 1 до 10
2.Подивися уважно відео-урок з теми. Приготуй тоенький робочий зошит, щоб записати математичний диктант, а також підручник, щоб слідкувати, коли буде пояснення.Математика. 1 клас. Порівнюємо числа в межах 100.
3.Закріпи свої знання і виконай завдання 1 і 2 на с. 48 в друкованому зошиті.
4.Прослухай ще одне пояснення теми. Можоиво воно буде зрозумілішим та більше тобі сподобається. Приємного перегляду!Дивись за посиланням: Порівнюємо числа в межах 100
5.Виконай завдання 3 і 4 в друкованому зошиті на с. 48
6.Перевір, як ти засвоїв(ла) матеріал цієї теми, пройшовши онлайн тест. Переходь за посиланням: Онлайн-тест з теми "Порівнюємо числа в межах 100"
Молодчинка! Ти впорався(лась) із усіма завданнями до теми! Час виоконувати наступні завдання веб-квесту!
Веб-квест "Welcome to Europe"
Сьогодні ми вивчатимемо спортивний світ Німеччини та Іспанії! Тому, долучай свого тата і вперед, грати у футбол!
1.Найсильніші завжди міряються своєю силою та доводять, хто кращий! Так і 2 футбольні клуби, які постійно змагаються за звання найкращих. Цікаво? Тоді перехлдь за наступним посиланням дивись! БАВАРІЯ vs БОРУССІЯ. Вічна БИТВА за німецьку корону
2.Чому футбольні німецькі клуби такі сильні і завжди перемагають? Дивися, які секрети вони приховують! У чому секрет німецького футболу
3.Я думаю тобі буде цікаво дізнатися, які футбольні клуби Іспанії є найуспішнішими. Дивися за посиланням: Найтитулованіші іспанські футбольні клуби
Ти добре знаєш логотипи футбольних клубів Іспанії? Дивись: Футбольні клуби Іспанії
А тепер, увага! Завдання веб-квесту! Чекаю на твої малюнки та світлини! Успіхів і захоплюючої подорожі!
Тема уроку: "Текст "Читання тексту "КОЖНОМУ - СВОЄ".
Посібник Швидкочитаночка с. 29
1.Почнемо з цікавого розчитування!Перейди за посиланням:
Розчитування. Впізнай тваринку
2.Я знаю, що ти любиш розгадувати загадки! Отже вперед! Відгадай загадки про домашніх тварин.Перейди за посиланням:
Загадки про домашніх тварин | Кумедні хвостики
3.Прочитай уважно та виразно текст "Кожному - своє" у посібнику Швидкочитаночка на с. 29.
Дай відповіді на запитання після тексту.
Навчання грамоти. Українська мова.
Тема уроку: "Письмо складів, слів, речень з вивченими літерами"
Зошит з друкованою основою с. 61
1.Почнемо з каліграфічної хвилинки. Напиши рядочок літери "Фф" в тоненький робочий зошит. Пригадай як пишеться ця літера. Перейди за посиланням:
Правопис літери "Фф"
2.Самостійно придумай 5 слів з літерою "Фф" та запиши їх в зошит.
3.Пригадай, що таке однина і множина. Переглянь уважно відео-урок
Однина-множина
4.Виконай завдання картки в робочий тоненький зошит.
5. Оченята, напевно, вже стомилися. Виконай розминку! Перейди за посиланням:
Фізкультхвилинка для очей
6.Виконай творчі завдання в друкованому зошиті на с. 61. Розфарбуй малюнки.
Ти молодчинка! Ти виконав(ла) всі кроки нашого уроку! Переходимо до наступного уроку!
Математика
Тема уроку: "Записуємо числа першої сотні"
Підручник с. 117
Зошит з друкованою основою с. 47
1.Сьогодні ти навчишся записувати числа першої сотні. Уважно подивися відео-пояснення до теми. Перейди за посиланням:
Відео-урок "Записуємо числа першої сотні"
2.Закріпи отримані знання, виконавши завдання 1 і 2 в зошиті з друкованою основою на с. 47
3.Відпочинь! Перейди за посиланням: Фізкультхвилинка "Посмішка"
4.Виконай завдання 3 на с. 47 в друкованому зошиті.
5.Пригадай, як записати коротко умову задачі на різницеве порівняння.
6. Виконай короткий запис задачі та розв'яжи її. Задача 4 с. 47 в друкованому зошиті.
7.Залишилося пройти онлайн-тест та перевірити свої знання з теми. Перейди за посиланням:
Онлайн-тест
Молодчинка! Наш урок математики завершився! Переходимо до наступного уроку!
Я досліджую світ
Тема уроку: "Подорож країнами Європи.
Романтична Франція та емоційна Італія"
1.Ми продовжуємо крокувати веб-квестом "Welcome to Europe". Сьогодні ми досліджуватимемо національні страви Італії та Франції.
2.Дізнайся, що полюбляють готувати італійці! Перейди за посиланням та подивися цікаве відео!
3.А чи цікаво тобі, як снідають люди в різних країнах світу?
Я думаю, що так! Тоді переходь за посиланням та дивись!
4.Поринь в атмосферу романтичної Франції, перейшовши за посилання, подивися на класичні страви французької кухні!
5.Тобі теж варто спробувати страви цих країн. Думаєш, це неможливо? Ще й як можливо!
Отже, настав час виконувати наступне завдання квесту! Фото скидай мені у приватне повідомлення чи в нашу загальну групу! Бажаю успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар