Дистанційне навчання 24.03.2020
Я
досліджую світ Підручник с.95 Зошит з
друкованою основою с.33Тема: "Свійські тварини"
1.Дізнатися, для чого потрібні свійські тварини
2.Перелічити свійських тварин, які мешкають у тебе вдома
3.Порівняти 2 групи тварин та відповісти на запитання на
с.95 у підручнику
4.Виконати руханку «Стрибучі жабки»
5.Виконати завдання в зошиті з друкованою основою на
с.33Математика Підручник с.93 Зошит з друкованою основою с.24
Тема: "Готуємося до вивчення віднімання чисел 6, 7, 8, 9"
1.Пригадати склад чисел 6, 10 і 5 на с.93 у підручнику
2.Пригадати додавання числа частинами, виконавши завдання на платформі Learning.ua
2.Повторити таблиці додавання та віднімання числа 6
3.Повторити таблиці додавання та віднімання числа 7
4.Виконати завдання 3, 4 на с.93 у підручнику
5.Виконати письмово завдання 1, 2, і 3 на с.24 в зошиті з
друкованою основою.
6.Виконати динамічну руханку
7.Скласти і розв’язати задачі на с.93 завдання 5(усно)
8*Розв’язати віршовані задачі на додавання в межах 10.
9.Закріпити свої знання, пройшовши онлайн-тест
http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pochatkova-shkola/matematika-1-klas-nmk-avtorv-s-o-skvortsovo-o-v-onoprnko/dosldzhymo-tablits-dodavannya-chisel-drygo-pyatrki/dosldzhymo-tablits-dodavannya-chisel-drygo-pyatrki-s-92Навчання грамоти. Читання Підручник с.58
Тема: "Букви
Гг. Текст. Головна думка. Заголовок. «Протилежні слова»
1.Повторити свої знання з теми «Один-багато», виконавши цікаві завдання на
платформі Learning.uua
1.Переглянути відео. Буква «Гг».
Вірш, загадки, ігрова вправа на звук «Гг»
2.Прочитати вправу 1 на с.58 та знайти слово-підпис до
малюнка.
3.Зробити звуковий аналіз поданих слів. Скласти речення з
кожним словом
4.Прочитати текст «Одна голова добре, а дві - краще» на
с.58. Визначити його головну думку.
5.Зробити розминку для очей. https://www.youtube.com/watch?v=ppJMxREw5-I
6.Дібрати «протилежні» слова, виконавши завдання на
платформі Learning.ua
Навчання
грамоти. Письмо Зошит з
друкованою основою с.45
Тема: "Письмо
малої букви «г». Розвиток зв’язного мовлення: добираю протилежні слова."
1.Написати каліграфічну хвилинку. Літера Кк
2.Виконати завдання на картці
Списати слова
Калина, малина, поля, село, бабуся, мама, Яна, поїзд,
мої, Київ, їдальня.
Лисичка-сестричка хвостиком махнула — і зникли у вірші останні слова. Вам
потрібно поставити їх на місце.
Стрімко вибігли на…
Дві подружки…
Дощик їм полоще…
Звуть цих подружок…
(Гору, білокорі, кіски, берізки)
3.Виконати вправу - дібрати «протилежні слова»
4.Написати малу букву «г» на с.45 у зошиті з друкованою
основою.
5.Виконати руханку
6*Творче завдання. Зліпити триголового дракона із
пластиліна.
Образотворче
мистецтво
Тема: "Ліплення
одного з персонажів української народної казки «Лисичка, котик і
півник»(пластилін)
1.Прослухати аудіо-казку з Іваном Малковичем «Лисичка,
котик і півник»
2.Подумати, хто з персонажів сподобався найбільше. Чому
саме?
3.Подивитися відео та визначитися, кого саме ліпити із
персонажів казки.
Ліплення котика
Ліпимо лисичку
Ліпимо півника
Немає коментарів:
Дописати коментар