Педагогіка партнерства, орієнтація на учня, виховання на цінностях — саме ці складові концепції Нової української школи спрямовані на те, аби побудувати довіру між школою, дітьми, батьками та суспільством.
Сьогодні понад 65 % молодих батьків, народжуючи дітей, не мають ані найменшого уявлення про мету, завдання, форми та методи виховання дітей у сім’ї; 20 % — керуються досвідом народної педагогіки, тобто виховують власних дітей так, як їх самих виховували батьки. І лише 15 % мають належні психолого-педагогічні знання, обізнані з науково-педагогічною літературою.
Ефективну допомогу сім’ї для розв’язання таких проблем має надати школа. На першому плані мають бути взаємодія школи, вчителя із сім’єю, спільна робота вчителя і батьків, зумовлена спільністю мети виховання дітей. Сфера спілкування вчителя з батьками учнів особливо заслуговує на увагу.
Де зазвичай зустрічаються батьки з учителями? Так, на батьківських зборах. Саме там прийнято аналізувати шкільне життя учнів. Але часто на зборах батьки чують сухі доповіді, проблеми або докори.Вони говорять, що за рік на класних батьківських зборах і слова не почули про свою дитину. Є сумлінні батьки, які ходять на всі збори, але чують там тільки про проблеми й тільки про чужих дітей. Тож головна мета змін — спілкування батьків із закладом освіти в контексті шкільного життя їхньої дитини.
Як же такі нудні зустрічі перетворити на цікаві та корисні? Читайте цікаву та корисну інформацію за посиланням: Цікаві батьківські збори!
Немає коментарів:
Дописати коментар